SALJI

Khamis, 6 Disember 2012

Coretan buat MYLOVELY BLOG ^^

blog oh blog.. kau saja lah teman kau sekarang. semua nya makin menjauh. 
tak pa la.. aku pun nak berubah dah. aku dah nak kurangkan post2 kat facebook. 
aku nak lebihkan di sini saja. sebab? tak ada siapa yang nak baca dan peduli. antara kita ja blog.
sweet ckit =) (senyum walau terluka) 
moga kita dapat kawan rapat balik macam dulu ya blog. InsyaAllah, lepas ni aku akan selalu jenguk kau.
aku tak kan tinggal kau macam dulu lagi. sebab? lepas nie aku duk umah selama 6 bulan.
ada wi fi..selalu aku boleh junguk kau. nanti kau tak akan sunyi lagi macam aku sekarang.
bolg..kalau la kau boleh cakap, nak sangat aku dengar nasihat dan semangat dari kau.. macam yang AA dan ZZ selalu bagi kat aku dulu..
pelik kan..salah dia, aku yang menanggung segala seksa. aku taw aku salah.
tapi aku....hm ntah la bolg. dia sedar dia salah. tapi bila aku tak dapat terima dia balik, dia terus pergi.
susah sangat ka dia nak berusaha untuk pertahankan? hanya aku yang bermatian seorang sendiri..ceeewaaah! ayat..tak pa la..apa pun yang jadi sekarang, aku redha.
mungkin Allah da janjikan yang lebih baik. 
moga ada yang terbaik untukku..aaminnn. ^^

Tiada ulasan: