SALJI

Khamis, 8 Disember 2011

DIB1A, Politeknik Sultan Idris Shah,Sabak Bernam 2011

ini cerita tentang aku da kawan2 aku pada semester satu di politeknik..
hehe skemanya ayat..macam nak wat buku cita lak kan? =)




ha..ini gambar time minggu orientasi...ada 1 gambar nie ja yang comey..hehe
cukup la sebagai kenangan...kan?
aku yang bertudung cream 2...yang di sebelah aku tu, Aimi Zafirah..i will miss u
time orientasi nie macam2 kenangan la yang ada..
yang paling tak bleh lupa skali,n tak asing lagi bagi setia[ orientasi adalah bangun awal
 hehe....bukan nak merungut pun sebab aku kat umah pun bangun awal sangat..hehe
inilah yang terjadi kepada kami apabila merungut disuruh untuk bangun jam 4.30pagi..
nak taw apa nasib kami disebabkan  kemerungutan tu?
keesokan paginya, kami didenda untuk bangun 3.30 pagi...huhu
pada muka kami kan? tapi takpa..aku enjoy orientasi nie.
sebelum tu, nie roommate aku..Shamimi =)

 ha...yang nie plak salah 1 makanan yang aku ska makan bila aku duk kat sana...
inilah...cendawan goreng..jengg3x hehe
nampak sedap ja kan? 1 RM1 ja..murah kan? hari2 bleh makan..makan dengan mayonis n sos...nyum2!

seterusnya,,nampak tak meja yang kemas tu? tu la meja study aku..hehe.
da siap berhias pun..


anda nampak sesuatu yang sedap? hehe....ha..itulah kek hari jadi aku yang ke-18..
aku beli sendiri taw..bukan wat sendiri ^__^
ini kek batik....nyum2! akhirnya,dapat jugak makan kek hari jadi..
alhamdulillah...


sempat lagi bergambar di Pusat Islam...tak silap aku..time nie mggu baru lepas orientasi kot..hehe
Syahida Shuhaimi.. i miss u




yang cantik dan indah sungguh ciptaan Allah nie adalah pantai yang terletak di belakang poli aku..best ooo..hehe kalau duduk dari bilik, bukak ja tingkap, da nampak lait..
nyaman ja...tapi bila time hujan, memang dahsyat la...guruh kuat..huhu









hehe...sedikit kenangan time duk kat pantai tu...
yang dalam gambar tu semua kawan kau yang amik course yang sama dengan aku..
miss u all,my friend!

yang nie pakaian polibriged kami...comey kan?? ^__^
alamak! tembam nya aku..hehe
aik? yang nie sapa lak tetiba duk kat sini? 
hehe...ni lah teddy bear aku... nama dia Cahaya Hati
sedap betul kan nama yang mama n papa dia bagi kat dia ^__^


wak..cantik betul tasik poli nie...tapi cantik lagi kawan ku 3 orang tu..hehe
sempat lagi bergambar sebelum ke kelas..
kepada Aimi Zafirah..t dah pi sana, ang rindu2 la tasik kat sini na?


gambar kat bawah ni, masa di KFC Sungai Besar...
hmmm,,,lpas nie,tinggal aku,mimiey ngn pa'ah ja la...
ida da takda... aimi pun sama..  









pada 1.8.2011,kami dapat teman sebilik yang baru..
farhah liyana atau lebih dikenali sebagai pa'ah..gambar yang kat bawah tu..hehe
kehadiran pa'ah menambah keceriaan..



MAJLIS BERBUKA PUASA KELAB DIB 2011








JAMUAN BERBUKA PUASA DIB1A & DIB1B
papadom tu nampak rangup sangat...nyum2! jum makan? hehe ^__^







MALAM BERINAI BERSAMA IDA,MIMIEY DAN AKU...
pa'ah tak da time nie...huhu pa'ah pi mana eh?










DI K.L SENTRAL BERSAMA AIMI ZAFIRAH
time nie,aku dan aimi balik dari penang ke k.l sentral
cuti raya..kami naik train dari parit buntar ke sana. dari pkul 12.00pagi sampai pkul 7.00pagi
kami pusng2 k.l sentral n jalan2 kat times square.. best sangat! ^___^
aimi...lpas nie aku ke k.l sentral sorang2 la plak kan? huhu... 










MY CLASSMATE DIB1A/JUN 2011







MENARA CONDONG 2011
kami pi menara condong sebab nak pi bli tiket kat stesen bas teluk intan..
alang2 datang tluk intan,kami datang la menara condong...hehe 













MERAIKAN KEMENANGAN JOHAN KAWAD KAKI POLIBRIGED

























Tiada ulasan: