SALJI

Rabu, 29 Mei 2013

Contoh Laporan Akhir Latihan Industri @ Praktikal 2013

Assalamualaikum W.B.T

hari ni saya nak share report penuh yang saya da buat untuk Latihan Industri..hope dapat jadi panduan pada semua. saya student Politeknik Sultan Idris Shah ^^

p/s : sesiapa yang nak pdf format or soft copy boleh mintak untuk saya email-kan.. Hanya RM5.00 SAHAJA per copy. Hubungi saya di faizatul_shaari@yahoo.com untuk nombor akaun dan softcopy ya.. Terima kasih. Selamat Maju Jaya 

JANGAN KOMEN EMAIL KAT SINI..JARANG BUKAK BLOG

24 ulasan:

Unknown berkata...

banyak membantu jugak..heee terima kasih yaaa....

Tanpa Nama berkata...

terima kasih.. byk membantu..alhamdulilah

Unknown berkata...

Ada kawan yang amik course secretary ?

Unknown berkata...

hai.. repot untuk stdent account ade x ?

محمد زوالحلمي berkata...

syukran :)

Tanpa Nama berkata...

tq... bukan bab 4 tu laporan teknikal kah?

amanina_shaari berkata...

terima kasih =)

Mylamylooo berkata...

Nak tanye masa pensyarah dtg nak menilai,

dia ada tak nak tgk kedatangan kita.

contohlah kalau sya ade tak dtg

tapi dekat buku jurnal saya isi, sya tak kosongkan.

Tapi bila lecturer nak tgk kedatangan dia akan bandingkan.



Mintak tolong ye :)

Unknown berkata...

trima kasih..pkongsian yg berguna..

Tanpa Nama berkata...

thnks sis..byk mmbantu,bleh saya tw sis li bila?cbb saya sedng li di bank kerjsma rkyt..;)

amanina_shaari berkata...

Welcome.. Sy LI tahun 2012-2013 😄

amanina_shaari berkata...

Sama2 😊

laporan LI Politeknik berkata...

sekarang ni budak poli mesti tengah LI kan..semoga dipermudah urusan menyiapkan segala report.

Tanpa Nama berkata...

terima kasih kak . sgt membantu . Saye sdg praktikal skg :> doakan yea

Call Me Ekin :') berkata...

Salam. Tq sis for this information, sangat membantu. Now sy tgh LI, harap dipermudahkan-Nya. Aamiin :)

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum sis. Mintak izin ye laporan sis ni jadi rujukan saya & saya ada copy juger sedikit sebanyak (especially bab 1)

amanina_shaari berkata...

Amin :)

amanina_shaari berkata...

Sama2.. Goodluck ya :)

amanina_shaari berkata...

Waalaikumsalam.. Welcome dear.. InsyaAllah dipermudahkn :)

amanina_shaari berkata...

Waalaikumsalam.. Orait.. Tp ubah2 sikit.. Goodluck ya :)

Muhammad Fakhrullah bin Md Sam berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Muuun berkata...

sis.boleh saya mintak sis emailkan laporan ni pada saya iammunirahafandy@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

2020 thanks sis

Unknown berkata...

Contoh report full yg secretary ada dk?? Klau ada emailkan boleh?