SALJI

Selasa, 10 Mei 2011

unexpected journey bermula semula

sesungguhnya ia memang sesuatu yang sangat tak disangka
memang tak jangka lah...
haha..semua nya kini hanya tinggal kenangan..
sekrang nie..apa yang dah ada depan mata,itu yang kita kena hargai kan?
sesungguhnya,Allah itu tahu apa yang terbaik untuk hambanya..
dan aku, sebgai hambanNya sentiasa redha...
dan aku berharap, ini adalah jalan yang terbaik buat diriku..

kali pertama melangkah kaki di situ,
hati ini mengetuk ngetuk dadaku..
dia berbisik...'ini yang terbaik...'
haruskah aku percaya? ku terus melangkah ke dewan..tempat untukku mendaftar..
rasa berdebar pun ada..tapi  hepi pun ada jugak..pelik benar..
trus rasa macam aku ni tak betul ja..hahaha
aku disambut ramah oleh bakal-bakal guruku...
semuanya baik..sejuk hati bila tengok..
then trus terbayang keadaan aku di sekolah ni nnt..
mesti best sangat....! aaaminnn...

jumpa jugak kawan2 yang ditempatkan bersama aku di sana..
semuanya nak pindah..huhuhu =(
kenapa???
tapi tak pa la...aku tetap nak duk cni..
ntah kenapa hati ini meronta2 inginkan aku di sini....hahaha ^____^
19 & 20 nie ada orientasi
then lpas cuti bulan 6 ni..da start blajar..yipppiy!! bestnya..
tapi sedih la jugak..
knp eh???

tnya hati...

p/s : kepada yang berkaitan, i love u all

Tiada ulasan: