SALJI

Ahad, 10 April 2011

rindunya nak update...

ala...sedih sangat sebab tak dapat nak update blog kebelakangan ini..
hal ini adalah kerana, charger laptop rosak...
hehe..tapi sekarng da elok..da gi perbaik dah...
sepanjang seminggu yang lalu, banyak benda yang jadi.. tapi da lupa la...
hehehe...sori.. tapi ada 1 yang saya ingat..
saya kenal dengan MR NONSENSE.. pelik tak nama dia??
dia seorang yang hepi go lucky bagi saya.... 
sentiasa dengan lawaknya..tak kira masa... kadang2 sampai kita pun boleh
tergelak sendiri..tersenyum sendiri..hahaha..da macam orang gila dah..
tapi itulah yang saya suka..bila ketawa,semua masalah seolah2 hilang..
rasa gembira sangat..kalau boleh, tak nak hilang orang seperti ni..
yang boleh wat saya senyum dan gembira....
tamat pasai  MR NONSENSE.

pasai kawad plak..rabu ni kena cuti..jadi pengadil kawad kat sekolah sat...
hope dapat cuti la....

pasai MR KEY pulak...
fathiah selalu nasihat...tak payah la kita wat baik kepada orang yang tak pernah
nak menghargai kita...aku da fikir..aku rasa aku wat semua tu demi mak dia..
entahla..aku keliru sangat..
semoga pa yang aku buat ini,adalah yang terbaik...

p/s : kepada yang berkaitan..i love u all

Tiada ulasan: