SALJI

Selasa, 8 Mac 2011

TaBaHkan HaTi...Mr. Key

ada sesuatu yang telah terjadi pada 6 mac 2011...
benda yang memang aku tak jangka...
tapi benda tu dah pun terjadi...
aku minta maaf sangat kepada kedua2 pihak...
kepada 'cik eye' dan 'mr.key'...
mungkin sebab aku,benda ni semua jadi...
even mr.key cakap bukan salah ak,ntah la....rasa mcm bersalah jugak
kadang2 terpikir jugak,,betul ka tak apa yang aku buat...
tapi tak pa la...AKU MINTA MAAF

PASAI MR KEY..
yang menmbahkan rasa bersalah aku adalah apabila
aku telah menyerabutkan kepala mr key dengan apa yang aku wat ni..
sebenarnya, mak kepada mr.key perlu dibedah atas sebab tertentu.
mr key mesti risau. then aku plak cipta masalah...
aduhhh...rasa bersalahnya,...
ADA SESIAPA NAK BAGI NASIHAT TAK?
aku harap, mr key tabah dengan apa yang terjadi...
aku doakan semoga mak mr.key cepat sembuh
dan dapat menjalani kehidupan seperti biasa...
amin...
sama2 la kita doakan.
saya sayang semua

1 ulasan:

amanina_shaari berkata...

hm pasai mr key...
dia da ok dah...
smthing dah jadi semalam
sweet!